איך להתחיל להתחרות במרוצים?

  1. התנאי מספר 1 הוא אהבה עזה לרכבי ספורט, נהיגה ואקסטרים בכלל
  2. בשלב ראשון מומלץ להגיע ליום חווית נהיגת מרוצים ברכב מרוץ אמיתי.
    יום חוויה נותן את התחושה האמיתית של נהג מרוצים ואם היום הזה גרם לך לצרוח משמחה ולא לישון בלילה מרוב התרגשות ולחלום על המסלול, אין ספק שהשלב הבא מחכה לך.
  3. הגעת לשלב המתקדם. מזל טוב!
    קורס נהיגת מרוצים (לינק לקורס נהיגה מקצועי) עם מדריך מקצועי “אחד על אחד”  שילמד אותך את טכניקת הנהיגה. מבטיחים לך שתבלה במכונית את מקסימום הזמן האפשרי ותלמד מגוון של טכניקות שיעזרו לך לפתח את הכישורים שלך כנהג.
  4. זהו, עכשיו אפשר כבר להגיד עלייך שאתה ממש מאוהב בתחום וכדי להתקדם, אין ברירה, רשיון לנהיגה ספורטיבית זה חובה.(לינק לרשיון נהיגה)
  5. מכאן השמים הם הגבול! ניתן להירשם לתחרויות הליגה שאנחנו מפיקים להתחרות ולהיות במקום הראשון! (לינק לתחרויות)
    “לנצח זה הכל. היחידים שזוכרים אותך כשתגיע השני הם אשתך והכלב שלך.” ואת זה לא אנחנו המצאנו, אלא דיימון היל (נהג מרוצי פורמולה 1)
    גם אם היה לך את המרוץ הטוב ביותר של החיים שלך, אין תחליף לחצות את הקו הראשון!
  6. לשם כך, אנחנו מציעים להירשם לימי מסלול(לינק לימי מסלול לפרטיים). יום אימונים במסלול המרוצים עם מומחה לנהיגת מרוצים. כך תוכל להכיר את הרכב שברשותך והמסלול שבו תתחרה בצורה הטובה ביותר. כך תגדיל את הסיכויים לנצח ולעמוד על הפודיום בתחרות הבאה במקום הראשון.

למי שרוצה לקצר את התהליך, בנינו חבילת נהיגת מרוצים הכוללת חווית נהיגת עפר, קורס לרשיון נהיגת מרוצים וחווית אספלט (לינק לעמוד)

 

נהנתם? שתפו עם החברים...

השאירו תגובה

אודות

ספארקו לוגו

ספארקו ישראל מתמחה בעולם הרכב והספורט המוטורי בישראל.
החברה הוקמה בשנת 1992 על ידי יובל מלמד – נהג מרוצים ותיק ומנוסה ביותר בתחרויות בארץ ובעולם ומנוהלת על ידו מאז.

“ספארקו ישראל הוקמה במטרה להנגיש את עולם הרכב בכלל והספורט המוטורי בפרט, לכל חובבי הרכב והאקסטרים בעזרת הידע והנסיון הייחודיים שצברתי במהלך השנים, כל זאת תוך שמירה על כללי בטיחות מירבית” יובל מלמד, בעלים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

וידיאו השבוע

הירשמו לעידכונים