נהיגה ספורטיבית במתנה

נהיגה ספורטיבית במתנה

יש לך חבר שאוהב נהיגה, מכוניות וספורט? יש לך חברה שאוהבת ריגושים ואדרנלין גבוה? אם כן, תוכלו להפתיע אותם עם חווית נהיגה ספורטיבית שיצאה ישר מהסרטים, אבל כאן בישראל! מדובר בחוויה מרגשת ומעצימה שעוד יזכרו לכם לטובה שנים רבות והדרך מתחילה בפניה אלינו בספרקו.

כמה מילים עלינו

תחום הספורט המוטורי בישראל צובר תאוצה משנה לשנה ומתחיל להתקרב בהדרגה אל מדינות אירופה וארה”ב. אנו בספרקו גאים להוביל את התחום ולהציע קשת רחבה של אפשרויות למעוניינים, כגון הפקת מרוצים, קורסים בנהיגה מקצוענית, ימי מסלול לאנשים פרטיים וחברות, וכן חבילות לימי הולדת ונהיגה ספורטיבית מתנה. כבר 30 שנה שאנו פעילים בענף ועמידים לרשותכם את מיטב המומחים בנהיגה מקצועית, כמו גם את הציוד הטוב ביותר וכללי בטיחות בדוקים, מפוקחים והדוקים.

אין עוד מתנה כזו

ראשית, חשוב לציין שאנו גובים עבור נהיגה ספורטיבית מתנה מחיר הוגן ונוח כדי לאפשר לכל המעוניין להפתיע את יקיריו. יחד עם זאת, מתוך ניסיון עם המון לקוחות מרוצים אנו יודעים שנהיגה ספורטיבית ליום אחד אי אפשר להבין דרך כסף. זוהי חוויה יוצאת דופן שמאיצה את הדופק ומגשימה חלומות, ממש כמו בסרטים ההוליוודיים, ומי שעובר אותה לעולם לא יסתכל עוד על הרכב הפרטי שלו באותו האופן. למעשה, רבים גם שואלים אותנו במהלך היום על קורסי נהיגה מקצועית שאנו מעבירים, פשוט כי חווית נהיגה ספורטיבית היא עסק ממכר.

למי מתאימה נהיגה ספורטיבית?

אם אתם שוקלים לתת נהיגה ספורטיבית מתנה לחבר או לחברה כדאי שתדעו שהחוויה מומלצת לאנשים רבים. כך לדוגמא, היא תהווה הפתעה נהדרת לבחור צעיר שמכור לסרטי “מהיר ועצבני”, לגבר ששואל כיצד היה מתנהל על רכב בתנאים אידיאליים, או לאישה שהיא “טייסת” על הכביש. כמו כן, נהיגה ספורטיבית מתאימה לכל מי שאוהב התרגשות, אדרנלין, מכוניות או בכלל חוויות שיוצאות מהשגרה הרגילה והמוכרת. לאורך השנים כבר הגיעו אלינו גברים ונשים מכל הגילאים (עם רישיון מרוצים כמובן…) ויצאו עם חיוך ענק על הפנים.

רוצים מידע נוסף על חווית נהיגה ספורטיבית עם ספרקו? מעוניינים להזמין מתנה לעצמכם או לחבר? פנו אלינו כבר עכשיו בטלפון 073-21-31-777.


רוצה לשמוע עוד? תיצור איתנו קשר!

לחץ כאן כדי להתקשר אלינו!

נהנתם? שתפו עם החברים...

השאירו תגובה

אודות

ספארקו לוגו

ספארקו ישראל מתמחה בעולם הרכב והספורט המוטורי בישראל.
החברה הוקמה בשנת 1992 על ידי יובל מלמד – נהג מרוצים ותיק ומנוסה ביותר בתחרויות בארץ ובעולם ומנוהלת על ידו מאז.

“ספארקו ישראל הוקמה במטרה להנגיש את עולם הרכב בכלל והספורט המוטורי בפרט, לכל חובבי הרכב והאקסטרים בעזרת הידע והנסיון הייחודיים שצברתי במהלך השנים, כל זאת תוך שמירה על כללי בטיחות מירבית” יובל מלמד, בעלים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

וידיאו השבוע

הירשמו לעידכונים