נהג מרוץ ליום אחד

נהג מרוץ ליום אחד

אז מה אנחנו מציעים?

לפרוץ את גבולות המהירות ולהגשים את חלום נהיגת המרוצים כמו בתחרויות בחו”ל.
הצטרף לאלו שכבר החסירו פעימה על המסלול וקיבלו חוויה שלא ישכחו לעולם!

חווית נהיגת מרוצים במסלול עפר או אספלט עם מס’ מכוניות מרוץ לבחירה ע”פ בקשת הלקוח – או חבילת יום הולדת מובנת שיצרנו במיוחד עבורכם. 

מה זה אומר?

לנהוג קילומטרים עם מכונית מרוץ אמיתית ולחוות נהיגה שתגרום לך להחסיר פעימה!

ללבוש את חליפת המרוצים, לחבוש קסדה, להחזיק את ההגה ולגלות את כל מה שנדרש כדי להיות נהג מרוצים מקצועי.

לקפוץ לתוך מכונית מרוצים על מסלול עפר או אספלט לפי בחירתך ולחוות בעצמך איך זה לנהוג במכונית מרוץ. לגלות תחושה שאין כמוה במהירות בלתי נתפסת!

הלב פועם בהתרגשות והאדרנלין עולה. עכשיו – לצרוח משמחה וכמו נהג מקצועי לקחת את ההגה ולהוביל את המכונית במסלול. ללא ספק עוצר נשימה!

נהג מירוץ ליום אחד

עולם המרוצים מעולם לא הפך להיות נגיש וריאליסטי כפי שהוא מוצג כיום לקהל הרחב. מהיום כבר לא צריך לצפות בטלוויזיה במרוץ מכוניות ולחלום שהייתם רוצים להיות במקום נהג המרוצים. מהיום החלום הוא יותר אמיתי מתמיד וניתן להפוך להיות נהג מירוץ ליום אחד, לחוות את האדרנלין המטורף שכל נהג מרוצים עובר במהלך המרוץ ולהרגיש את התחושה וכובד המשקל והאחריות שיש לנהג מרוצים כאשר הוא נוהג ברכב מרוצים עתיר טכנולוגיה ועוצמות שלא קיימות בשום רכב אחר.

נהיגת מרוצים היא אחת החוויות הגדולות ביותר בספורט המוטורי וללא ספק מדובר בחוויה שכל אחד ואחת חייבים לעבור לפחות פעם אחת במהלך חייהם ולהרגיש את עוצמות האדרנלין החזקות אשר עוטפות כל חלק ואיבר בגוף. נהיגה במסלול מרוצים, מאפשרת לבחון את יכולות הנהיגה שיש לכם ולדחוף אותם עד קצה גבול היכולת ועד קצה גבול הדמיון מכיוון עד שאתם לא עולים על מכונית המרוץ, אתם לא יכולים לדמיין את ההרגשה הסוחפת והעוצמתית אשר מלווה אתכם לאורך כל הנסיעה. 

שיפור יכולות הנהיגה האישיות

מסלול המרוצים המפואר אשר נבנה במיוחד בשבילכם, מעניק מעבר לחוויית האדרנלין הסוחפת, גם כלים לשיפור יכולות הנהיגה בסגנון התחרותי. לאוהבי המכוניות בכלל ומכוניות מירוץ בפרט, מסלול המרוצים הוא המקום בשבילכם ותוכלו להגיע ולחוות כיצד זה להיות נהג מירוץ ליום אחד או להגיע באופן בלתי מוגבל ולהתמקצע בתחום המרוצים ולהפוך למקצוענים בתחום ולהתחרות בזירות המקומיות ואף בזירות הבינלאומיות, תלוי ברמתכם המקצועית. 

על מנת להפוך לנהגי מרוצים, עליכם להכיר באופן יסודי את סגנון נהיגת מרוצים הכה מורכב ואשר דורש ידע טכני ומיומנויות גבוהות, פיזיות ומנטליות יחדיו. ראשית תוכלו להגיע לחוויית נהג מירוץ ליום אחד ולהפגין את היכולות האישיות שלכם על המסלול ולהראות את כל מה שאתם יודעים כמובן באופן בטיחותי וללא סיכון חיים. במידה ותרצו לחוות את תחושת האדרנלין בשנית, תוכלו להגיע באופן בלתי מוגבל אל מסלול המרוצים, להיכנס אל מכונית המרוץ שנספק לכם יחד עם מדריך אישי אשר ילווה אתכם בכל התהליך וייתן לכם את הדגשים הנכונים על מנת להבטיח כי הנהיגה שלכם תתבצע לפי כל כללי הבטיחות ובנוסף, להבטיח כי תמקסמו את כל היכולות שלכם ושל מכונית המרוץ, על מנת שתוכלו להגיע לכמה שיותר הישגים בתחום המרוצים ולכבוש כל פסגה אישית שתציבו לעצמכם.

בטיחות מעל הכל

נהיגת מרוצים היא תחום מאוד מסוכן וזאת במידה והיא לא מבוצעת בהתאם לכללי הבטיחות הנוקשים אשר מטרתם היא אחת והיא להגן על הנוסעים ברכב כתוצאה מתאונות אשר עלולות להתרחש במהלך הנסיעה. כל נהג מירוץ ליום אחד יקבל את מיטב אמצעי המיגון אותם הוא יצטרך ללבוש בזמן הנסיעה ובלעדיהם לא תוכל להתבצע הנסיעה במכונית המרוץ. מדובר בקסדת מרוצים איכותית אשר תגן מפני פגיעות ראש, כפפות איכותיות מונעות החלקה, סרבל מירוץ העשוי מחומרים אשר מגנים על הגוף מפני חבלות והתלקחויות ברכב ועוד מגוון אמצעי בטיחות אשר כל נהג מרוצים מתמגן בעזרתם ושומר על בטיחות גופו. בנוסף, גם רכב המרוצים מצויד במיטב טכנולוגיות המיגון אשר מגנות על הנהג מכל כיוון אפשרי ומספקות הגנה מלאה ומושלמת אשר תשמור על חיי הנהג בזמן תאונה. 

חברת ספרקו 

חברת ספרקו הינה החברה המובילה והאיכותית ביותר בתחום הספורט המוטורי. החברה מובילה במגוון תחומים לרבות קורסי נהיגה מקצועית, ימי מסלול, הפקת מרוצים, קבוצות מרוץ, קורס נהיגת מירוצים ובמקביל הפתעות וחבילות יום הולדת נהג מרוצים ליום אחד. אין ספק כי להעניק למישהו את האפשרות להיות נהג מירוצים מקצועי תוך ליווי של הטובים ביותר בתחום יכול להיזכר ולהיצרב כמתנה הטובה ביותר שניתן לקבל!

רוצים לפנות אל חברת ספרקו ולהתחיל לתכנן את יום ההולדת המושלם בהפתעה ליקירים לכם? תוכלו ליצור קשר עם החברה בטלפון שמספרו 073-21-31-777 ולקבל מידע נוסף. בשיחה תוכלו להסביר איזה אירוע אתם מחפשים לארגן ולמי, מה הוא אוהב ואילו תחומים הוא יעדיף במסלולים ועוד. הצעת מחיר אטרקטיבית מחברת ספרקו תאפשר לכם להבין כי המתנה המושלמת עבור הקרובים לכם נמצאת קרובה יותר משחשבתם.

נהנתם? שתפו עם החברים...

השאירו תגובה

אודות

ספארקו לוגו

ספארקו ישראל מתמחה בעולם הרכב והספורט המוטורי בישראל.
החברה הוקמה בשנת 1992 על ידי יובל מלמד – נהג מרוצים ותיק ומנוסה ביותר בתחרויות בארץ ובעולם ומנוהלת על ידו מאז.

“ספארקו ישראל הוקמה במטרה להנגיש את עולם הרכב בכלל והספורט המוטורי בפרט, לכל חובבי הרכב והאקסטרים בעזרת הידע והנסיון הייחודיים שצברתי במהלך השנים, כל זאת תוך שמירה על כללי בטיחות מירבית” יובל מלמד, בעלים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

וידיאו השבוע

הירשמו לעידכונים