נהג מרוצים במרכז

נהג מרוצים נוסע עם רכב מרוצים במסלול

נהג מרוצים ליום אחד במרכז – מתנה מיוחדת במינה

מחפשים מתנה קצת אחרת ובעיקר גם מקורית? רוצים להפתיע את בנכם הצעיר לכבוד יום ההולדת או את החבר הכי טוב שלכם? אם כן, מה דעתכם להזמין אותם ליום שכולו כייף, יום שבו הם יוכלו להיות נהג מרוצים ליום אחד במרכז. בין אם הם חולמים להיות נהגים כאלה ובין אם לאו, זוהי חוויה שכולם אוהבים, חוויה שמפעילה את כל החושים. פעילות אקסטרים נפלאה שאין כמותה.

למי זה מתאים

ההזדמנות להפוך להיות נהג מרוצים ליום אחד במרכז איננה נופלת בחלקם של רבים. ולכן, כדי להפתיע את חוגג המסיבה, לכבוד יום ההולדת שלו, אפשר להזמין אותו לחוויה מעצימה של מספר שעות על מסלול מרוצים אמיתי. המתנה המיוחדת הזו יכולה להתאים לבחורים צעירים וגם מבוגרים יותר, חובבי הגה או באופן כללי כאלה המחפשים אטרקציות אקסטרים. אפשר להזמין את המתנה הנפלאה הזו לכבוד יום ההולדת, לכבוד סיום הצבא, לכבוד החתונה כחלק ממסיבת הרווקים או לכבוד כל אירוע אחר. במקום לרכוש מתנה בנאלית, זהו פתרון למי שמחפש את האחר, את האפשרות השונה ויוצאת הדופן.

מה זה כולל

האפשרות להיות נהג מרוצים ליום אחד במרכז היא פתרון למי שרוצה לחוות את הנהיגה הזו בתנאי מרוץ אמיתיים. זהו יום של מספר שעות, במהלכן ותחת הדרכה צמודה, לומד המשתתף על סודות המקצוע וכיצד יהיה עליו לתפעל את הרכב על המסלול עצמו. הליווי הינו של מדריכים מקצועיים ומיומנים בתחום זה והמסלול שעליו נוהגים הינו מסלול המותאם למטרה זו. במהלך הנהיגה אפשר להתנסות בסיבובים חדים, במהירויות שונות וגם לנסוע על מסלולי החלקה מאתגרים. הדבר נעשה תחת פיקוח, עומד בכל תקני הבטיחות הנדרשים וכולל מרחב נוח בלתי רגיל.

מחפשות מתנה לבן הזוג שלכם? רוצים לרכוש לחבר הכי טוב שלכם מתנה קצת אחרת ובעיקר מפתיעה? בחברת ספרקו מציעים לכם פתרון נהדר, מתנה שאיננה ארוזה אלא באה בתצורת יום שכולו אתגר וכייף גדול. החברה עוסקת בתחום זה משנת 1992 ומפעילה בית ספר מיוחד לראלי בתחום העפר, טורינג בתחום האספלט, בית ספר למקצועות הספורט המטורי, מפיקה אירועים מוטוריים שונים ברחבי הארץ. נשמע לכם אטרקטיבי? התקשרו עוד היום לטלפון 073-21-31-777.


רוצה לשמוע עוד? תיצור איתנו קשר!

לחץ כאן כדי להתקשר אלינו!

נהנתם? שתפו עם החברים...

השאירו תגובה

אודות

ספארקו לוגו

ספארקו ישראל מתמחה בעולם הרכב והספורט המוטורי בישראל.
החברה הוקמה בשנת 1992 על ידי יובל מלמד – נהג מרוצים ותיק ומנוסה ביותר בתחרויות בארץ ובעולם ומנוהלת על ידו מאז.

“ספארקו ישראל הוקמה במטרה להנגיש את עולם הרכב בכלל והספורט המוטורי בפרט, לכל חובבי הרכב והאקסטרים בעזרת הידע והנסיון הייחודיים שצברתי במהלך השנים, כל זאת תוך שמירה על כללי בטיחות מירבית” יובל מלמד, בעלים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

וידיאו השבוע

הירשמו לעידכונים