נהג מרוצים ליום אחד היא הזדמנות בלתי חוזרת להרגיש את העוצמה והכוח של רכב מאובזר על מסלול ייעודי, עם כל הביצועים והמהירויות של מקצוענים.

נהג מרוצים ליום אחד

לראשונה בישראל - הופכים להיות נהג מרוצים ליום אחד!

אם תמיד חלמתם לנהוג על רכב מרוץ אמיתי שרואים רק בטלוויזיה או בביקורים במסלולי מרוצים בחו”ל – אז אין צורך להרחיק עד מעבר לים….נהיגת מרוצים ליום אחד בספארקו ישראל!

עולים על המסלול הנכון עם נהג מרוצים ליום אחד!

כל מי שנוסע באופן קבוע בכבישים בדרום ובצפון מכיר את הנופים המרשימים של ההרים והיערות, עם הכבישים שמתפתלים בוואדיות ולעיתים על סף תהום. אכן, חלק מהכבישים הללו מזכירים את אלו של אירופה וקוראים לנו להמשיך וגלות מה יש מאחורי הפנייה הבאה. באנשים רבים גם מתעוררת ההתרגשות שמביאה ללחיצה חזקה יותר על הגז, והם חולמים להיות נהגי מירוצים ליום אחד אפילו ולהגיע לביצוע מהיר יותר של הסיבובים ולפעמים גם לעקיפות שאינן מחויבות המציאות.

הבעיה היא כמובן שגם אם הרכב והשטח ממש “מבקשים” את זה, הכביש אינו המקום לבדיקת יכולות המכונית או כישורי הנהיגה שלכם. המקום הנכון הוא המסלול הייעודי שלנו עם הרכבים המאובזרים והבטוחים, וכמובן עם המדריכים המנוסים שיגלו לכם עוד המון דברים שאפשר לעשות בענף הספורט המוטורי.נהיגת מרוצים ליום אחד עבורכם ובשבילכם!

נהג מרוצים ליום אחד - מה בחוויה?

מגוון רכבי מרוץ מקצועיים וטהורים

SPARCO206CUP - "מכוניות טורינג" - המתחרה באליפות ישראל למרוצי מכוניות

מסלולי אספלט המיועדים למרוצים בלבד!

מסלולים מקצועיים ומתוחמים ללא הפרעה!

היכרות

היכרות עם עולם מרוצי האספלט

הדרכה

הדרכה קצרה על שיטות נהיגת המרוצים וכללי הנהיגה במסלול

מקצי הנהיגה

נחגרים בחגורות המרות, חובשים קסדה על הראש ויוצאים למקצי נהיגה מלאי אדרנלין, לצד מאמן מקצועי המשדרג אותך "און ליין" דרך מכשיר הקשר המותקן בקסדות המרוצים - לשיפור מתמיד של הנהיגה.

הדרכה אישית

החוויה כוללת הדרכה אישית עם נהגי המרוצים אלופי ישראל בTuring car ונהיגת מסלול בניהולו של יובל מלמד - הנהג המרוצים המפורסם והותיק בישראל (בדקו אותנו בגוגל )

צילום וידיאו HD במצלמות GoPro

מקצועיות המותקנות ברכבים ומצלמות ומתעדות את החוויה - מזכרת שלא שוכחים.

צילומים

עוד קצת צילומים כי אי אפשר לעצור את ההתלהבות, ההתרגשות והאדרנלין!

אפשר גם ליום הולדת

אם אתם חושבים לתת לחבר מתנה של נהג מרוצים ליום אחד כדאי שתדעו שאצלנו אפשר לקיים את האירוע מאלף ועד תו. אנו מספקים מקום מאובזר וערוך לקליטת מוזמנים, לקיום ארוחות משפחתיות, לפיקניקים או למסיבות חברים בין אם מדובר ביום הולדת, מסיבת רווקים או במי שקיבל קידום בעבודה. זוהי הזדמנות נהדרת לתת לחבר חוויה מרגשת שעוד ידובר בה רבות וגם יש סיכוי של ממש לתחילתו של רומן עם הספורט המוטורי. נהיגת מרוצים ליום אחד עם רכבי מירוץ אמיתיים ולא כמו של המתחרים! עם המותג של SPARCO!

נהג מרוצים ליום אחד במסלול מרוצים?

מסלולי מרוצים הפכו בשנים האחרונות למוקד עליה לרגל לחובבי הספורט המוטורי. אותם אנשים אשר בנשמתם מצויה האהבה לריגושים ולאדרנלין גבוה בדיוק כפי שמרגישים על מסלול המרוצים כאשר נוסעים במהירויות גבוהות בתוך עיקולים או דרכים ישרות וכל זאת בתוך מכונית מרוץ אשר כוחות הסוס פורצים ממנה ומזניקים אותה בעוצמה רבה אל עבר קו הסיום.

מהיום האהבה למכוניות מרוץ, יכולה לפרוץ את גבולות הדמיון והחלומות וניתן להפוך להיות נהג מרוצים ליום אחד ממש כמו נהגי המרוצים המפורסמים בעולם. מהיום תוכלו להיכנס אל תוך מכוניות מרוץ חדישות אשר משופעות בטכנולוגיות ומערכות נהיגה מתקדמות אשר יהפכו את חוויית הנהיגה ומסעירה ומלאת אדרנלין כפי שבחיים לא חלמתם להרגיש. 

נהג מרוצים ליום אחד בזמן נסיעה ברכב כתום

חונכות אישית ומלאת השראה

אם קיבלתם החלטה לנסוע אל מסלול המרוצים ולהפוך להיות נהג מרוצים ליום אחד כולל כל ההטבות וההנאות אשר מתלוות לכך, תזכו לקבל חונכות אישית ממדריכי נהיגת מרוצים אשר מקצוענים בתחומם ויוכלו להעשיר את הידע התיאורטי והמעשי שלכם כך שתוכלו להפיק יותר הנאה כאשר תהיו נהג מרוצים ליום אחד ותוכלו להגיע לשיאים מרגשים ובעיקר עוצמתיים. 

נהיגת מרוצים היא לא דבר פשוט בכלל, מדובר בפעולה אשר דורשת מיומנות נהיגה גבוהה מאוד על מנת לצלוח את מסלול המרוצים. על מנת להפוך אתכם מנהגים רגילים לנהגי מרוצים, חשוב מאוד להכיר את כל העולם של הספורט המוטורי, להכיר את רכב המרוצים על שלל הטכנולוגיות הטמונות בתוכו והכי חשוב, לדעת להשתמש ברכב המרוץ בתבונה וזאת על מנת להפיק ממנו את המרב וליהנות מחוויית נהיגה מופלאה אשר תוביל אתכם אל הקצה אשר בוער מאדרנלין. 

חוויה משפחתית וימי גיבוש מלאי אדרנלין

פעילות נהג מרוצים ליום אחד, הפכה למאוד אטרקטיבית במיוחד למשפחות, ארגונים וכפעילות חברתית מעשירה ומפתחת קשרים בין אישיים אשר מסייעים לקידום מטרות ארגוניות וחיזוק התא המשפחתי. פעילות נהיגת מרוצים, היא ללא ספק חוויה מאוד מגבשת כאשר ניתן לארגן יום גיבוש חווייתי לארגונים וחברות אשר יתקיים על אחד ממסלולי המרוצים האיכותיים בארץ  ויתחיל בהצגת הרכבים, חלוקה לצוותים וכמובן מהר מאוד יגיע לתחרות על מסלול המרוצים במטרה לקבוע מיהו הנהג או הנהגת הבכירים בחברה וללא ספק מדובר בתואר שכל אחד ואחת ירצו להילחם עליו. 

להיות נהג מרוצים ליום אחד זוהי חוויה מאוד מעצימה ואין כמו לקום בבוקר, להיכנס יחד כל המשפחה אל הרכב המשפחתי ולנסוע אל עבר מסלול המרוצים הקרוב וליהנות מחוויה יוצאת דופן אשר ללא ספק תתרום לגיבוש המשפחה ולחיבור בין בני המשפחה. אין כמו להיכנס אל רכבי המירוץ ולהתמודד מול שאר בני המשפחה בתחרות מרוצים משובחת ומלאת אדרנלין ובעיקר כבוד אישי כאשר מי שיזכה במקום הראשון, ללא ספק ייהנה מהתהילה המשפחתית ויוכתר כאלוף המרוצים המשפחתי, בהחלט תואר אשר שווה להילחם עליו. 

נהג מרוצים ליום אחד משלב ידיים

בטיחות והגנה לנוסעים

נהיגה במכונית מרוצים, היא אמנם חוויה מלאת אדרנלין, אך יחד עם זאת, מדובר בפעילות אשר יש לעשותה בהתאם לכללים מכיוון שמסלול המרוצים הוא אזור מאוד מסוכן, מדובר ברכבי מרוץ אשר שונים מאוד מהרכבים אליהם אתם מורגלים ביומיום ועל כן יש לנהוג בהם בהתאם לכללים ולהימנע מפעולות מסוכנות אשר עלולות להזיק לכם. באופן כללי, מכוניות המירוץ בנויות כך שהם מספקות הגנה היקפית לנוסעים בהן באמצעות מגוון מערכות הגנה ובטיחות אשר נועדו לשמור על חיי הנוסעים ברכב. יחד עם זאת, כל נהג מירוץ, יהיה לבוש מכף רגל ועד ראש במיטב ביגוד המגן על מנת, לשמור על בריאות הנוסע.

מחירים מיוחדים ומבצעים

אנו עושים מאמצים כדי שישראלים רבים יוכלו להתנסות בספורט המוטורי ויבינו מדוע אנו כה אוהבים אותו. לכן, אנו מציעים חווית נהג מירוץ ליום אחד במחירים סבירים ונוחים, ומעבר לכך קיימים גם קופונים שבעזרתם תוכלו לחסוך אפילו יותר. המעוניינים להזמין את החוויה עבור עצמם או כמתנה לחבר ולשמוע על אפשרויות נוספות שאנו מציעים, מוזמנים להקשר כבר עכשיו לספרקו בטלפון 073-21-31-777.

ניסיון של למעלה מ 30 שנה!

נהיגת מרוצים ליום אחד במסלול ערד
נהיגת מרוצים ליום אחד במסלול פצאל

חווית נהיגה במכונית מירוץ טורינג – Turing

מגוון מסלולי מירוץ מקצועיים המשמשים את אליפות ישראל למרוצי מכוניות!

כניסה לעולם המירוצים – הדרכה, רישיון, מכונית מירוץ הכל בבית אחד

משך החוויה כשעתיים-שעתיים וחצי !

נהג מרוצים ליום אחד - מסלול

מסלולי אספלט ייחודים כמו בחו"ל

מה הלקוחות שלנו חושבים על החוויה?

אייקונים לקבלת ביקורות מהלקוחות
אייקון כוכב צהוב

לביקורות נוספות

ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק שלנו

אייקון כוכב צהוב
אייקון לב

רוצה לשמוע עוד?

רוצה לדבר איתנו?

המדריכים שלנו

אדר מלמד

אלוף ישראל 2009 ( גיל 12 ) קארטינג קטגוריה ימהה ” רוקי “

אלוף ישראל 2010 קארטינג קטגוריה רוטקס גוניור

עונת 2013 (גיל 16) – מקום 1 באליפות הארץ (אלוף הארץ) , קארטינג, קטגוריה TAG

עונת 2014 (גיל 18) – אליפות הארץ בראלי רייד, קטגוריה RZR

אלוף ישראל בראלי שנת 2017 – בעל ניסיון רב באליפויות הארץ ובמרוצים בינלאומיים

אדר הבן של יובל מלמד (הבעלים) נולד לחיידק הספורט המוטורי.
אדר החל להתחרות מגיל 8 בקארטינג, זכה באליפויות ישראל, ואף ייצג את ישראל במרוצים בעולם.
בגיל 16 עבר אדר להתחרות במכוניות מרוץ והתמקד בתחום הראלי. אדר ניצח בעשרות מרוצים במסגרת אליפות ישראל בין השנים 2014-2019.
כיום הוא מדריך ומאמן בכיר – בעל תעודת הסמכה של מדריך ומאמן מטעם משרד הספורט. אדר מומחה באימון נהגים וספורטאים הרוצים להתקדם ולהתפתח בתחום מרוצי המכוניות והספורט המוטורי.

ויקטור קוחניצקי

אלוף ישראל בראלי שנת 2018/2017 קטגוריה CUP

בן 55, מנהל הדרכות בספארקו ישראל.
אוהב רכבים מגיל 0 והתחיל לנהוג בגיל 8.
תחילת דרכו במרוצים התחיל ויקטור בחו”ל – בארגנטינה – התחרות הראשונה שלו היתה בגיל 16 בקטגוריית ה- Touring-Car.
לאחר שעלה לישראל מיד נכנס גם פה לעולם הספורט המוטורי ולאחר שנים רבות של ניסיון בינלאומי התחיל לבצע הדרכות ולימוד של נהיגה מרוצים.
ויקטור זכה באלוף הארץ בראלי בשנים 2016,2017.
כיום מוביל באליפות ישראל ב -Touring-Car ליגת ספארקו 2018/19.

לחוויות / קורסים נוספים

לפרטים נוספים ושאלות

מזומנים לפנות אלינו - אנחנו מבטיחים לחזור במהרה!​