נהג מרוצים ליום אחד – מתנה מקורית ואחרת

נהג מרוצים ליום אחד – מתנה מקורית ואחרת

אז מה אפשר להביא ליום ההולדת לחבר שכבר יש לו הכול? מה אפשר לקנות למי שאוהב ריגושים ואדרנלין? שוב פעם ספר או שעון? אז מה דעתכם לעשות אותו נהג מרוצים ליום אחד? זה בדיוק מה שאנו בספרקו מציעים במסלול נהיגה ייעודי לספורט מוטורי עם אפשרות לחבילת יום הולדת שלמה.

למי שרוצה לצאת מהקופסא

נכון, בתקופת השפע בה אנו חיים קשה מאוד להפתיע חברים עם מתנות מקוריות או כאלו שטרם התנסו בהן. לכן, כאשר האירוע מתקרב אנו מתחילים לשבור את הראש, להתייעץ, לעבור בחנויות, לסרוק את האינטרנט, ולנסות לדוג בחכה איזו מתנה קטנה של תבייש את הפירמה. לעומת זאת, אם אתם מביאים לחבר נהיגת מרוצים ליום אחד לא רק שלא תתביישו אלא תחכו בקוצר רוח לשמוע את המחמאות וההתלהבות שאחרי החוויה. רק כדי לספר את האוזן, אלו המילים שאומרים אנשים אחרי מתנת נהג מרוצים ליום אחד: מדהים, מרגש, חזק, מטורף, סוף הדרך….

חבילת יום הולדת שלמה

כאשר אתם מזמינים מאיתנו מתנת נהג מרוצים ליום אחד במרכז או בצפון, החבר שלכם מקבל הזדמנות לעלות על מסלול ייעודי לספורט מוטורי עם רכב מאובזר ובטוח, ומדריך נהיגה מנוסה לביצוע החלקות, סיבובים ונסיעה מהירה. יתרה מכך, אם מדובר ביום הולדת או בכל אירוע אחר ניתן בהחלט לערוך אותו אצלנו. כל שצריך לעשות הוא לציין את העניין בשיחת הטלפון הראשונה איתנו ולבחון ביחד כיצד רוצים שהאירוע ייראה, איך מתכוונים להפתיע את החבר, כמה מוזמנים יהיו, וכדומה. אנו נדאג לשתף אתכם פעולה באופן מלא ולהעמיד לרשותכם את המקום המאובזר שלנו שערוך לקיום מסיבות, ארוחות משפחתיות, פיקניק ועוד.

אז למי אפשר להביא את המתנה?

לאורך השנים עברו אצלנו בספרקו אנשים רבים וטובים שהיו נהג מרוצים ליום אחד, וחלקם גם המשיכו עימנו לקורסים מקצועיים בנהיגה מתקדמת. כך לדוגמא, יש נשים הבוחרות להעניק לבן זוגן את המתנה לקראת יום ההולדת, ליום נישואין או פשוט כדי לשמח את אהוב ליבן. כמו כן, מדובר במתנה מושלמת מהחבר’ה של מסיבת הרווקים או מקולגות לעבודה של מי שידוע כ- “חולה הגה”, וחשוב לדעת שגם נשים בהחלט נהנות מהחוויה יוצאת הדופן. אכן, למרות הרוב הגברי הספורט המוטורי מלהיב ומרגש גם נשים רבות ברחבי העולם, וייתכן מאוד שגם החברה שלך תשמח לקבל את המתנה.

למידע נוסף על נהג מרוצים ליום אחד, מחירים, חבילות יום הולדת ואפשרויות נוספות, פנו אלינו בספרקו בטלפון 073-21-31-777 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.


רוצה לשמוע עוד? תיצור איתנו קשר!


לחץ כאן כדי להתקשר אלינו!

נהנתם? שתפו עם החברים...

השאירו תגובה

אודות

ספארקו לוגו

ספארקו ישראל מתמחה בעולם הרכב והספורט המוטורי בישראל.
החברה הוקמה בשנת 1992 על ידי יובל מלמד – נהג מרוצים ותיק ומנוסה ביותר בתחרויות בארץ ובעולם ומנוהלת על ידו מאז.

“ספארקו ישראל הוקמה במטרה להנגיש את עולם הרכב בכלל והספורט המוטורי בפרט, לכל חובבי הרכב והאקסטרים בעזרת הידע והנסיון הייחודיים שצברתי במהלך השנים, כל זאת תוך שמירה על כללי בטיחות מירבית” יובל מלמד, בעלים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

וידיאו השבוע

הירשמו לעידכונים