נהג מרוצים ליום אחד – קופון ומחירים מפתיעים

נהג מרוצים ליום אחד קופון 

שוב שוברים את הראש על מתנה מקורית לחבר, לאח או לבן הזוג? מה דעתכם לתת לו חוויה מדהימה כנהג מרוצים מקצועי עם פרץ אדרנלין והתרגשות של פעם בחיים? נשמע טוב, נכון? עכשיו תוכלו גם לקבל על מתנת נהג מרוצים ליום אחד קופון שחותך במחיר.

מה זה בעצם נהג מרוץ ליום אחד?

בין אם הוצאתם עבור נהג מירוץ ליום אחד קופון לעצמכם או לחבר מדובר בחוויה מעולם אחר שתיכנס לכם לוורידים. ראיתם את אחד הסרטים של “מהיר ועצבני”? צפיתם במקצוענים דרך ערוץ הספורט? זה מה שמחכה לכם על המסלול הייעודי של ספרקו לספורט מוטורי שיאפשר לכם להתנסות בביצועים, תרגילים, החלקות, סיבובים ונהיגה מהירה. כל זאת על רכבים מאובזרים ובטוחים עם ליווי והסברים של מדריך צמוד בעל ניסיון רב בענף. נשמע יקר? חשוב שתדעו שאנו מציעים מחירים מפתיעים כדי שכל אדם המעוניין בכך יוכל להתנסות בחוויה, ואולי גם להתאהב בספורט המוטורי ולהמשיך איתנו לקורס נהיגה מתקדמת. כאמור, ניתן גם להוציא עבור מתנה של נהג מרוצים ליום אחד גרופון ובכך לחתוך אפילו יותר במחיר.

קצת עלינו בספרקו

ספרקו היא חברה שהוקמה מתוך אהבה גדולה לעולם הרכב והספורט המוטורי על ידי יובל מלמד, וזאת כבר לפני כעשרים וחמש שנים. יובל מלמד הינו נהג המרוצים המוכר ביותר בארץ שמחזיק בהכשרות מקצועיות בלעדיות בישראל, ומאחוריו שלושים שנים של תחרות וזכיות בתחרויות מקומיות ובינלאומיות. לצידו עובדים בספרקו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומי המרוצים והרכב בכלל האמונים על פעילויות החברה השונות. בין היתר, ספרקו מקיימת ימי מסלול לאנשים פרטיים, לחברות וארגונים, מפעילה בית ספר ייעודי לראלי, מפקיה אירועים מוטוריים, מספקת שירותי אבזור, אחזקה ובנייה של רכבי ראלי, מייבאת רכבי מרוץ, אביזרים ומוצרים לרכבים בכלל, ועוד היד נטויה.

אין ספק כי נהיגת מרוצים ליום אחד מספקת חוויה מדהימה שנחקקת בזיכרון, אך חשוב לבצעה רק עם חברה מקצועית, רצינית ומובילה היודעת גם להקפיד על כללי הבטיחות הנדרשים. למידע נוסף והזמנות פנו אלינו בטלפון 073-21-31-777 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.


רוצה לשמוע עוד? תיצור איתנו קשר!


לחץ כאן כדי להתקשר אלינו!

נהנתם? שתפו עם החברים...

השאירו תגובה

אודות

ספארקו לוגו

ספארקו ישראל מתמחה בעולם הרכב והספורט המוטורי בישראל.
החברה הוקמה בשנת 1992 על ידי יובל מלמד – נהג מרוצים ותיק ומנוסה ביותר בתחרויות בארץ ובעולם ומנוהלת על ידו מאז.

“ספארקו ישראל הוקמה במטרה להנגיש את עולם הרכב בכלל והספורט המוטורי בפרט, לכל חובבי הרכב והאקסטרים בעזרת הידע והנסיון הייחודיים שצברתי במהלך השנים, כל זאת תוך שמירה על כללי בטיחות מירבית” יובל מלמד, בעלים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

וידיאו השבוע

הירשמו לעידכונים