נהג מרוצים ליום אחד – ראלי בישראל

רכב מרוצים עם נהג מרוצים ליום אחד בשטח

נהג מרוצים ליום אחד – ראלי בישראל

למי שמחפש את הריגוש האולטימטיבי כדאי להיות נהג ראלי ליום אחד אנו בספרקו מפעילים בית ספר לראלי עוד משנת 1999 והכשרנו נהגים מקצוענים רבים המתחרים בתחרויות מקומיות ובינלאומיות. נהיגת ראלי ליום אחד מקנה לכם אפשרות לחוות באופן ישיר את מה שיכולתם עד כה לראות רק דרך הטלוויזיה, ומי יודע? אולי גם תידבקו בחיידק ותרצו להמשיך איתנו לקורס נהיגה מתקדמת.

 

מה נותנת לכם נהיגת מרוץ ליום אחד?

בין אם אתם מקבלים נהיגת ראלי מתנה או שבחרתם אותה לעצמכם, מדובר בחוויה שתוציא אתכם לגמרי מהשגרה ותיתן לכם על הדרך לא מעט:

  • אפשרות להתנסות בהחלקות, נסיעה מהירה, סיבובים וביצועים נוספים ממש כמו המקצוענים, וזאת במסלול ייעודי ובטוח עם ליווי של מיטב המומחים בתחום.
  • פרץ אדרנלין שיחזיר אתכם לחיים וכמובן גם סיפור מדהים לספר לחברים ולקולגות בעבודה.
  • עבור אנשים המעוניינים בכך, נהיגת מרוצים וחווית ראלי ליום אחד גם יכולה לשפר מאוד את הביטחון העצמי ולהחזיר את האסרטיביות לחיי היומיום.
  • זוהי הזדמנות להתוודע מקרוב לעולם המופלא של הספורט המוטורי ואולי, אם תתמכרו, גם דלת שנפתחת להתקדמות והתמקצעות כנהגים.
  • אם כבר נדלקתם על הספורט המוטורי, בעזרת חווית נהג מרוצים ליום אחד נהיגת ראלי תוכלו לבדוק אם זהו התחום שמתאים לכם.
  • אם שקלתם לתת את הנהיגה כמתנה לחבר או לחברה תוכלו להעניק אותה קודם לעצמכם ולראות האם היא באמת מתאימה לאדם היקר ללבכם.
  • עבור כל האנשים ללא יוצא מן הכלל, מדובר בחוויה מעצימה ומרגשת שנחרטת בזיכרון ועוד מלווה לתקופה ארוכה לאחר מכן.

כמה מילים על נהיגה בטוחה והמצב בישראל

רבים מאיתנו היו רוצים להתנסות בסיבובים, בהחלקות ובנהיגה המהירה של המקצוענים, ואכן, אפילו הרכבים הפרטיים מסוגלים להרבה יותר ממה שמתיר החוק. יחד עם זאת, הכבישים לא נועדו לנהיגה מהירה שעלולה להיות מסוכנת מאוד וכך נותר חלום רחוק במקרה הטוב, או נהיגה מסוכנת במקרה הרע. למרבה הצער, גם הפארקים המוטוריים והמסלולים הייעודיים בישראל עדיין לא הבשילו בצורה מספקת, ולכן אפילו נהגים מקצוענים מתקשים למצוא מקומות משביעי רצון. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה חשוב לפנות אל חברה רצינית וותיקה כמו ספרקו, הפועלת כבר למעלה מ- 25 שנה בענף ומקפידה הקפדה יתרה על כללי הבטיחות. אנו מביאים אתכם למסלול מאושר וייעודי המספק חוויה מדהימה ובתוך כך שומרים על תקני בטיחות, פיקוח ובקרה ברמה הגבוהה ביותר.

אז אם אתם רוצים להיות נהגי ראלי ליום אחד ולזכות בחוויה בלתי נשכחת פנו אלינו דרך האתר או בטלפון 073-21-31-777. אנו נשמח לתאם אתכם מועדים ואפשרויות נוספות בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם.


רוצה לשמוע עוד? תיצור איתנו קשר!

לחץ כאן כדי להתקשר אלינו!

נהנתם? שתפו עם החברים...

השאירו תגובה

אודות

ספארקו לוגו

ספארקו ישראל מתמחה בעולם הרכב והספורט המוטורי בישראל.
החברה הוקמה בשנת 1992 על ידי יובל מלמד – נהג מרוצים ותיק ומנוסה ביותר בתחרויות בארץ ובעולם ומנוהלת על ידו מאז.

“ספארקו ישראל הוקמה במטרה להנגיש את עולם הרכב בכלל והספורט המוטורי בפרט, לכל חובבי הרכב והאקסטרים בעזרת הידע והנסיון הייחודיים שצברתי במהלך השנים, כל זאת תוך שמירה על כללי בטיחות מירבית” יובל מלמד, בעלים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

וידיאו השבוע

הירשמו לעידכונים