נהג מירוצים ליום אחד

הריגוש האולטימטיבי – נהג מירוצים ליום אחד 

אנשים רבים נהנים לצפות ולהסתכל על ענף הספורט המוטורי בארץ ובעולם  והרבה מהם חושבים לעצמם – מה אם הייתי יכול בתנאים המושלמים לנהוג בצורה מקצועית, מהירה, עם החלקות, עם סיבובים וכמובן לא להיפגע?

ובכן זה אפשרי. גם אנשים רגילים בעלי רישיון נהיגה רגיל , יכולים לצאת מהספה בביתם, להתנתק מהטלוויזיה על ערוץ הספורט ולבוא לחוות את החוויה המעצימה הזאת ליום אחד!

בין אם זה בתור הפתעה ובין אם בידיעה מראש, האפשרות להיות נהג מירוץ ליום אחד היא מרגשת ומעצימה במיוחד עבור אנשים שמביעים התעניינות בספורט המוטורי.

מה האפשרויות: נהיגה במסלול מרוצים אספלט עם הרכב הפרטי שלך, או נהיגה ברכבים שלנו אספלט או עפר במסלולי מרוצים סגורים.

למה לבחור במתנה כזו?

רובנו חושבים כל הזמן על המתנה המושלמת לקרובים לנו. במיוחד כאשר מדובר בבני זוג אנחנו רוצים לתת את המתנות המושלמות, עותקות הנשימה, המיוחדות ביותר. עוד מתנה ארוזה בסרט יפה היא נחמדה אבל לא בדיוק עונה על הקריטריונים האלה.

בחברת ספארקו תוכלו להעניק לאהובים שלכם מתנה – נהג מירוצים ליום אחד ! עם הדרכה אישית צמודה, ליווי של המקצוענים ביותר בתחום, הנהגים המובילים, מסלולים מותאמים ואפשרות לממש את כל חלומותיהם בתור נהג מרוצים במסלולי החלקה, סיבובים ומהירות.

בטיחות –

בארץ כמעט ואין פארקים מוטוריים המאפשרים לנהגים מזדמנים וגם קבועים ומקצועניים ליהנות מנהיגה מקצועית במהירויות, החלקות וסיבובים רבים. אין ספק כי ללא בקרה מספקת הדבר יכול להיות מסכן חיים ועל כן חשוב לבחון את החברה שבחרנו ולוודא כי כל תקני הבטיחות קיימים. בחברת ספארקו דואגים לבקרות, פיקוח ותווי תקן הבטיחות המחמירים ביותר שקיימים בתחום מה שמאפשר חוויה מדהימה ובטוחה יחדיו.

חברת ספארקו –

חברת ספארקו הינה החברה המובילה והאיכותית ביותר בתחום הספורט המוטורי. החברה מובילה במגוון תחומים לרבות קורסי נהיגה מקצועית, ימי מסלול, הפקת מרוצים, קבוצות מרוץ, קורס נהיגת מירוצים ובמקביל הפתעות וחבילות יום הולדת נהג מרוצים ליום אחד. אין ספק כי להעניק למישהו את האפשרות להיות נהג מירוצים מקצועי תוך ליווי של הטובים ביותר בתחום יכול להיזכר ולהיצרב כמתנה הטובה ביותר שניתן לקבל!

רוצים לפנות אל חברת ספארקו ולהתחיל לתכנן את יום ההולדת המושלם בהפתעה ליקירים לכם? תוכלו ליצור קשר עם החברה בטלפון שמספרו 073-21-31-777 ולקבל מידע נוסף. בשיחה תוכלו להסביר איזה אירוע אתם מחפשים לארגן ולמי, מה הוא אוהב ואילו תחומים הוא יעדיף במסלולים ועוד. הצעת מחיר אטרקטיבית מחברת ספארקו תאפשר לכם להבין כי המתנה המושלמת עבור הקרובים לכם נמצאת קרובה יותר משחשבתם.


רוצה לשמוע עוד? תיצור איתנו קשר!


לחץ כאן כדי להתקשר אלינו!

נהנתם? שתפו עם החברים...

השאירו תגובה

אודות

ספארקו לוגו

ספארקו ישראל מתמחה בעולם הרכב והספורט המוטורי בישראל.
החברה הוקמה בשנת 1992 על ידי יובל מלמד – נהג מרוצים ותיק ומנוסה ביותר בתחרויות בארץ ובעולם ומנוהלת על ידו מאז.

“ספארקו ישראל הוקמה במטרה להנגיש את עולם הרכב בכלל והספורט המוטורי בפרט, לכל חובבי הרכב והאקסטרים בעזרת הידע והנסיון הייחודיים שצברתי במהלך השנים, כל זאת תוך שמירה על כללי בטיחות מירבית” יובל מלמד, בעלים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

וידיאו השבוע

הירשמו לעידכונים