קורס נהיגת מרוצים

קורס נהיגת מרוצים

בתחום הספורט המוטורי, ניתן להבחין כי התחום בארץ הולך ומתפתח עם השנים ומצמצם פערים עם מקביליו בחו”ל.

אין ספק כי ניתן לראות גם שינוי משמעותי בגילאי המתעניינים בספורט המוטורי בארץ. אם בעבר היינו מצפים לראות בעיקר נהגים ומשתתפים בגילאי ה-30 לחייהם, היום נוכל לראות מבני 16, נערים ואף ילדים מגיל 8 מתעניינים מאוד בספורט המוטורי גם ברמה המקצועית והתחרותית.

חברת ספארקו מספקת לכם מגוון חוויות בענף הספורט המוטורי חלקן לטווח הקצר וחלקן לטווח הארוך. קיימת האפשרות להיות נהג מירוצים ליום אחד בתור הרפתקאה, הפתעה ומתנה לבן משפחה, חבר או בן זוג. במקביל ספארקו פורסת לפניכם את המומחיות שלה במגוון של קורסים משולבים דוגמת קורס נהיגת מרוצים , קורס נהיגה ספורטיבית ,  קורס נהיגה מקצועי ועוד. ניתן לבחור באופן אישי את המסלולים והקורסים השונים ולבצע התאמה אישית לפי הזמנים והצרכים שלכם. קארטינג מגיל 8, מכוניות עפר-ראלי או טורינג-אספלט מגיל 16, חוויה חד פעמית או אימונים והשתתפות באליפות ישראל.

הפתעה….

מי שלא בוחר במגוון הקורסים שיש לחברת ספארקו להציע יכול להפתיע את בן או בת הזוג בהפתעה מדהימה של נהג מירוצים ליום אחד. אין ספק כי כל אחד שמתעניין בתחום יהנה מלהרגיש ליום אחד נהג מקצועי שיוכל לנהוג בצורה מרגשת והרפתקנית תוך בקרה ושמירה על הבטיחות.

לעיתים, מתנות מהסוג הזה יכולות להצמיח כנפיים, או במקרה הזה – גלגלים. להיות נהג מירוצים ליום אחד יכולה להפוך לרומן אמיתי עם הספורט המוטורי בארץ והחוויה יכולה להוביל להירשמות לקורסים מקצועיים ותחרויות.

אנשים רבים נכנסים לתחום גם בגלל האהבה שלהם לספורט המוטורי וגם בגלל הריגוש והאדרנלין שזה מעניק להם. אין ספק כי ההרפתקנות שבתחום לצד המוטוריקה המכנית מספקת את החוויה האולטימטיבית לחולי ההגה.

לסיכום –

חברת ספארקו הינה חברה מובילה בתחום הנהיגה המוטורית בדגש על קורסים מקצועיים לנהיגה.

חשוב לציין כי אכן ספארקו מקפידה על כל תנאי וכללי הבטיחות הקיימים ומאפשרת לנהגים את חווית האתגר האולטימטיבית כולל החלקות, נסיעה במהירות ועוד תוך בקרה מוקפדת מאוד. הדבר מאפשר לנהגים לחוש את הספורט המוטורי עד ל100% ניצול וזאת מבלי לסכן את בטיחותם.

על  מנת ליצור קשר עם חברת ספארקו תוכלו לחייג לטלפון שמספרו 073-21-31-777 ולקבל מידע נוסף. בין אם אתם מתעניינים אודות הפתעה של נהג מירוצים ליום אחד ובין אם אתם מתעניינים לגבי קורסים של נהיגה מקצועית וכו’ – כל המידע יימסר לכם בשיחה טלפונית או בפגישה במשרדי החברה. שירות וליווי חרוטים על דגלה של ספארקו ותוכלו להרגיש זאת לאורך כל הדרך.


רוצה לשמוע עוד? תיצור איתנו קשר!


לחץ כאן כדי להתקשר אלינו!

נהנתם? שתפו עם החברים...

השאירו תגובה

אודות

ספארקו לוגו

ספארקו ישראל מתמחה בעולם הרכב והספורט המוטורי בישראל.
החברה הוקמה בשנת 1992 על ידי יובל מלמד – נהג מרוצים ותיק ומנוסה ביותר בתחרויות בארץ ובעולם ומנוהלת על ידו מאז.

“ספארקו ישראל הוקמה במטרה להנגיש את עולם הרכב בכלל והספורט המוטורי בפרט, לכל חובבי הרכב והאקסטרים בעזרת הידע והנסיון הייחודיים שצברתי במהלך השנים, כל זאת תוך שמירה על כללי בטיחות מירבית” יובל מלמד, בעלים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

וידיאו השבוע

הירשמו לעידכונים