מתנה שהיא חוויה יחודית, מקורית, מושלם עבור מי שנהיגת מירוץ מתנה היא חלום עבורו.

נהיגת מירוץ מתנה- חבילת יום הולדת

לחגוג אירוע מיוחד במכונית מרוץ, הרבה אדרנלין, רעש מנוע בלתי נשכח, והתרגשות עצומה! ללא ספק, חוויה שתגרום למי שחוגג לשמוט את הלסת, ולהתפעל במשך שנים מהמתנה הטובה ביותר שקיבל אי פעם. אז כמה חולצות עוד אפשר לרכוש, בשמים, קוסמטיקה, שוברים לארוחות זוגיות ובילויים בקולנוע?

במקום זה, אפשר לנסות מתנה חדשנית, ובאמת מקורית שתפתיע את מי שקיבל אותה!

רמת הקושי מותאמת אישית עבור כל אחד

גם הנהגים המתחילים וגם הוותיקים ביותר יישארו פעורי פה וילמדו רבות בחוויה בלתי נשכחת בנהיגת מירוץ

להכנס לתוך המסלול עפר / אספלט ולהנות מחווית נהיגת מרוצים מושלמת!

נהדר עבור מי שרוצה להרגיש בעצמו כמו המקצוענים על מסלול המרוצים – ללא ספק הנסיעה של החיים ממושב הנהג!

סיבוב, האצה, בלימה, המהירות – ההקפה נגמרת, ואי אפשר שלא לרצות עוד!

המתנה שלנו מבטיחה שאת היום הזה כבר לא יישכחו לכם!

ניתן לשדרג את החוויה ולתעד את כולה במצלמת GO PRO

מקצועיות המותקנות ברכבים ומצלמות ומתעדות את החוויה
מזכרת שלא שוכחים.

חוויה בלתי נשכחת

חווית נהיגת מרוצים, היא ללא ספק חוויה בלתי נשכחת ועוצמות האדרנלין, עדיין ימשיכו להדהד בעצמותיכם, עוד זמן רב לאחר תום הפעילות. נהיגת מרוצים היא ללא ספק מתנות לגבר שהן בקטגוריה של מתנות לגבר שהן בלתי נשכחות. כל שתצטרכו לעשות, הוא להגיע אלינו אל מסלול המרוצים, כאן תפגשו עם מדריך אשר יעבור אתכם על כל ההנחיות, כללי הבטיחות, רקע תיאורטי ומקצועי ולבסוף תעלו על מדי נהג המרוצים וקדימה אל הרכב. 

כאשר תיכנסו אל הרכב, מיד תוכלו להבין כי מדובר על מתנה לגבר אותה ללא תשכחו בחיים. מיד תרגישו בעוצמה של הרכב, תרגישו את עוצמות המנוע וכוחות הסוס, אשר דוחפים אותו קדימה, בדרך אל שבירת השיאים. ישנן מתנות מקוריות אשר אינן סוחפות אחריהן ולא יוצרות עוצמת אדרנלין גבוהה אצל הגבר, אך מצד שני, ישנן מתנות לגבר שהן בהחלט מתנות מקוריות אשר סוחפות את הגבר למחוזות אחרים ויעלו בגופו את רמות האדרנלין לעוצמות הכי גבוהות שיש ואחת מהן, היא ללא ספק מתנת נהג המרוצים ליום אחד, אשר מדובר על מתנה לגבר בלתי נשכחת.

מסלולי מרוצים ברמה הגבוהה ביותר

כאשר תגיעו אל מסלול המרוצים, מיד תוכלו להתרשם מכך שמדובר במסלול מרוצים בעל סטנדרטים ואיכויות מהגבוהות ביותר בעולם בכלל ובספורט המוטורי בפרט וללא ספק, מדובר באיכות אשר כמותה לא הייתה במדינת ישראל. אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכת לגבר, ללא ספק הגעתם למקום הנכון ובו תוכלו למצוא את חבילת המרוצים המעניינת אותם הכי מכולן וקדימה אל מסלול המרוצים.

מסלול המרוצים הוא בדיוק המקום בו כל הקסם המוטורי וחלום חייכם, מתגשמים ויותר לא תצטרכו לראות את הכוכבים הגדולים על מרקע הטלווייזה וכל שתצטרכו לעשות ,הוא פשוט להגיע אל מסלול המרוצים וליהנות מכל רגע. אין ספק כי נהיגת מרוצים, היא ללא ספק אחת מתוך מתנות לגבר, הכי מדהימות שקיימות בעולם הזה. מדובר על מתנה אשר בהחלט ניתן לומר כי כאשר מדברים על מתנות לגבר, התמונה של נהג מרוצים ליום אחד, מיד עולה לראש ויחד אתה עולה החשק והרצון להגיע אל מסלול המרוצים ולהתחיל להתאמן ולהשתחרר מכל הלחצים והמחשבות המטרידות אשר סובבות אותנו. אם אתם מחפשים מתנה מקורית לגבר אשר בהחלט תשיג את אפקט הוואווו, נהג מרוצים ליום אחד, הוא בדיוק מה שאתם חייבים לעצמכם או לבין הזוג שלכם.

אז איך זה עובד?

אתם יוצרים איתנו קשר ונציגנו יתאים לכם את החוויה המשולמת והמדוייקת לכם. 
ספארקו ישראל היא חברת הספורט המוטורי המובילה בישראל, בעלת ניסיון של 30 שנה בתחום גם מגוון מסלולים, מכוניות מרוץ, חוויות נהיגה, ימי אימון וליגות אליפות ישראל. 

מתנת יום הולדת בלתי נשכחת

אם תשאלו כל גבר מה הוא היה רוצה לקבל ליום ההולדת בגיל 40, התשובה תהיה ללא ספק, חווית אדרנלין עוצמתית אשר תגרום לו להרגיש הכי טוב עם עצמו ואם מדברים על חוויה עוצמתית ומלאת אדרנלין אשר תיקח אתכם עד לקצה גבול היכולת, אין ספק כי נהיגת מירוץ מתנה, היא המתנה המושלמת אשר תגרום לכם להרגיש צעירים מאי פעם ולטוס על מסלול המירוצים בתוך מכונית מירוץ עוצמתית ומלאה במאות כוחות סוס שיטיסו אתכם קדימה כפי שלא דמיינתם שאפשר לעשות כך על הכביש. מדובר בחוויה מרגשת ועוצמתית אשר תיקח אתכם עד הקצה ואפשר לכם להכיר בתוכם צדדים שאותם לא הכרתם לפני.

מה בחבילה

החוויה כוללת נסיעה במסלול מירוצים מקצועי ממגוון המסלולים של חברתנו, נהיגה במכוניות מירוץ יעודיות לספורט המוטורי. בנוסף יש אפשרות לבחירה של חבילה על פי רמת הניסיון של הלקוח.

החוויה משולבת בהדרכה אישית – קבלת מדריך נהיגת מירוצים מקצועי ומיומן אשר מלווה את מקבל המתנה ומדריך אותו לכל אורך הדרך. בסיום הוא מקבל תעודת השתתפות בחווית נהיגת מירוצים.

ספארקו – נהיגת מירוץ מתנה

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה בביקוש אחר מתנות מקוריות לגבר, אשר יעצימו אותו ויספקו עבורו חוויה בלתי נשכחת. מדובר במשימה לא פשוטה בכלל, אך בהחלט אפשרית. מתנה לגבר אשר מעוניינים כי היא תהיה בלתי נשכחת עבורו, חייבת לאתגר אותו ולהעלות לו את רמות האדרנלין בדם. הגיע הזמן לעזוב את המתנות החומריות ולעבור אל מתנות לגבר אשר באמת יעניינו אותו ויכניסו לחייו אקשן ואדרנלין מתפרץ. נהג מרוצים ליום אחד, הינה בדיוק המתנה אותה כל גבר ישמח לקבל. מדובר על חוויה פורצת דרך אשר מעמידה את מקבל המתנה, בשורה אחת עם נהגי המרוצים הגדולים בעולם ובמשך זמן מסוים אותו תרכשו, ניתן יהיה להרגיש בדיוק כמו נהג מרוצים אמיתי, לחוות את עוצמות האדרנלין המטריפות ולראות כיצד אתם דוהרים עם הרכב על המסלול ולמעשה שורפים אותו מקצה לקצה. 

ישנן מגוון רחב של מתנות מקוריות אשר כל גבר ישמח לקבלן, אך אם יש מתנה לגבר אחת אשר תהיה בלתי נשכחת לעוד שנים ארוכות, מדובר ללא ספק על מתנה שבו הגבר שלכם הופך להיות ליום אחד, נהג מרוצים מקצועי אשר יזכה להרגיש את עוצמות המנוע חודרות אל תוך גופו ומטיסות את הרכב לאורך המסלול. כאשר מחפשים מתנות לגבר, יש צורך להתאים את המתנה לתחומי העניין ולאופי של הבן אדם לו מעוניינים להביא את המתנה. אין ספק כי להיות נהג מרוצים להיות אחד, היא משאלת ליבם של גברים רבים, במיוחד אלה אשר מאוהבים בתחום הנהיגה וחולמים בלילה על מכוניות מרוץ ובמהלך היום מדמיינים את רעשי המנוע העוצמתיים. ישנם מתנות מקוריות רבות, אך בכל הקשור לנהג מרוצים ליום אחד, זוהי מתנה לגבר, שללא ספק, לא יהיה גבר שלא יהיה מרוצה עד השמיים, ברגע שהוא יגלה את דבר המתנה.

מחפשים מתנה מרגשת לאהובים שלכם אשר תשלב חוויה אותה לא ישכחו לעולם, ביחד עם אדרנלין גבוה ועוצמתי? נהיגת מירוץ מתנה היא המתנה המושלמת עבורכם. אין ספק שאם אתם מחפשים הפתעת יום הולדת לגבר, זאת ההפתעה המדהימה ביותר שכל גבר יכול לבקש לעצמו. אין גבר שאינו חושב ומדמיין את עצמו בתוך מכונית מירוצים החל מהיותו ילד קטן. מדובר בחלום אשר מתלווה אלינו לכל החיים וזה הרגע להגשים אותו ואין ספק כי מדובר בהפתעה מלאה עוצמות ואדרנלין מהם יהיה קשה מאוד להשתחרר לאחר תום המירוץ. 

מתנת יום הולדת

נשים רבות חושבות על איך להפתיע את הבעל ליום ההולדת שלו. ישנן המתנות הרגילות כמו ללכת למסעדה, לסרט, לחופשה וכדומה, אך אם את שואלת את עצמך איך אפתיע את בעלי ליום ההולדת שלו?, או איזו הפתעה לעשות לחגיגת יום הולדת 40 לבעלי?, הפתרון הטוב ביותר הוא לרכוש עבורו חבילת מירוצים ליום אחד אשר תחזיר אותו לימי הנעורים ותיתן לו להרגיש הכי צעיר ומלא אדרנלין. 

בדרך לבקו“ם עוברים במסלול המירוצים

יום הגיוס מתקרב ובא ואינכן יודעות איזו מתנת גיוס לבן זוג כדאי לרכוש עבורו? תרשו לנו לומר לכן כי חווית נהיגת מירוצים ליום אחד, היא המתנה המושלמת לקראת יום הגיוס ותקופת השירות הצבאי הקשה הבאה אחריו. מדובר בחוויה שבה בן הזוג ירגיש כי הוא בעננים ולרגע אחד ישתחרר מכל הלחצים ומהמחשבות אודות הגיוס ויתמלא באדרנלין בעוצמות גבוהות מאוד אשר אין ספק כי הם יסייעו לו בהפגת המתחים והלחצים עם הגיוס ואין כמו להתחיל את שרשרת החיול עם מוטיבציה וביטחון עצמי גבוה אותם רכשתם במהלך נהיגת המירוצים. 

חגוג אירוע מיוחד במכונית מרוץ, הרבה אדרנלין, רעש מנוע בלתי נשכח, והתרגשות עצומה! ללא ספק, חוויה שתגרום למי שחוגג לשמוט את הלסת, ולהתפעל במשך שנים מהמתנה הטובה ביותר שקיבל אי פעם

 

ליצירת קשר עם חברת ספרקו וקבלת מידע נוסף

אודות חבילות יום הולדת והפתעות תוכלו ליצור קשר בטלפון שמספרו

אייקונים לקבלת ביקורות מהלקוחות
אייקון כוכב צהוב

לביקורות נוספות

ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק שלנו

אייקון כוכב צהוב
אייקון לב

לפרטים נוספים ושאלות

מזומנים לפנות אלינו - אנחנו מבטיחים לחזור במהרה!​