כמה עולה נהג מירוצים ליום אחד?

כמה עולה נהג מרוץ ליום אחד ?

יש בעולם מיליוני אנשים שהם חובבי נהיגה מושבעים והחלום שלהם הוא להפוך לנהגי מירוצים ליום אחד. הקריירה כנהג מירוץ מתחילה לרוב כבר בגיל צעיר, והמקצוענים הם ספורטאים לכל דבר ועניין, שנמצאים בתוך עסקים של מילארדי דולרים. הרבה יותר קשה להיכנס לתחום המירוצים מאשר לענפי ספורט אחרים, אך עדיין אפשר לדמות כיום את החוויה. יש כיום הרבה מאוד מקומות שמאפשרים לכל אחד להפוך להיות נהג מירוצים ליום אחד. החוויה הזו היא יוצאת דופן ומאוד יוקרתית, ובעיקר מאוד מהנה. יש משהו במהירויות המסחררות הללו, ובתפעול של רכב מירוצים, אותו אי אפשר להשיג באף מקום אחר.

מספר חבילות אטרקטיביות

בנושא של חווית נהג מירוצים ליום אחד מחיר משחק תפקיד מרכזי. ידוע כי עולם המכוניות הוא עולם יקר, אך דווקא את החוויה הזו תוכלו לרכוש במחירים התחלתיים של כ-1,500 שקלים. כמובן שיש מספר חבילות, ואפשר גם לרכוש חבילה של נהיגה של יותר משעה, עם מסלול פרטי וכל הציוד הרלוונטי, במחירים שעולים על 3,000 שקלים. למעשה, מדובר בפעילות יוצאת דופן ואקסקלוסיבית, בדיוק כמו צניחה ממטוס, ולכן המחירים הם בהתאם. לאחר שמבצעים את הקורס, יש אנשים שמעמיקים את העניין שלהם ורוצים לקבל גם רישוי אפור בצורה רשמית. הרישוי האפור למעשה מחליף את הרישוי הצהוב המקובל והנפוץ על הרוב המוחלט של הרכבים בישראל, ומורה כי הרכב רשאי לעסוק בנהיגה ספורטיבית תחרותית באופן רשמי.

חווית נהיגה יוצאת דופן

ההרגשה שחווים אנשים שהופכים לנהגי מירוצים ליום אחד היא משהו מיוחד מאוד. אנשים לומדים להכיר מכוניות לא רגילות, שטסות על הכביש ומשיגות אדרנלין ברמות שלא הכרתם. במסגרת הקורס, מקבלים כמובן הדרכה מנהג מירוצים מוסמך, וגישה לכמה מהמכוניות האיכותיות ביותר בישראל. את ההתנסות המעשית עושים על מסלולים ייעודיים, עם או בלי נהגים נוספים במקביל, בהתאם לבחירה שלכם ולמחיר שתרצו לשלם. ככל שתתקדמו יותר, תוכלו לבחור אף בנהיגה עצמאית על המסלול, כך שהחוויה הזו מגיעה לשיא אם מתחילים בקטן, וממשיכים להתמחות עד שמרגישים בטוחים מספיק כדי לנהוג במהירויות גבוהות במסלולים מירוצים מקצועיים, כמו בנסקאר ובפורמולה 1.

נהג מרוץ ליום אחד

נהנתם? שתפו עם החברים...

השאירו תגובה

אודות

ספארקו לוגו

ספארקו ישראל מתמחה בעולם הרכב והספורט המוטורי בישראל.
החברה הוקמה בשנת 1992 על ידי יובל מלמד – נהג מרוצים ותיק ומנוסה ביותר בתחרויות בארץ ובעולם ומנוהלת על ידו מאז.

“ספארקו ישראל הוקמה במטרה להנגיש את עולם הרכב בכלל והספורט המוטורי בפרט, לכל חובבי הרכב והאקסטרים בעזרת הידע והנסיון הייחודיים שצברתי במהלך השנים, כל זאת תוך שמירה על כללי בטיחות מירבית” יובל מלמד, בעלים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

וידיאו השבוע

הירשמו לעידכונים