כמה עולה קורס נהיגה מתקדמת?

כמה עולה קורס נהיגה מתקדמת?

המשיכה של הרבה אנשים למכוניות ולנהיגה היא דבר ידוע ומוכר. כבר מגיל צעיר, אנשים מוצאים את עצמם מרותקים מול דגמים של מכוניות ולהרבה אנשים יש פנטזיה של קניית מכונית מירוץ או מכונית ספורט. עם זאת, לא כל האנשים מספיק מוכשרים בנהיגה, שלא לדבר על נהיגה מתקדמת, כדי להפוך את החלום הזה למציאות. כיום, זה אפשרי, אם וכאשר לוקחים קורס נהיגה ספורטיבית ומתקדמת. הקורסים הללו מספקים לאנשים את הכלים להיכנס לכל רכב, ולנצל את היכולות שלהם בכביש בצורה מקסימלית. הנהגים לומדים מגוון רחב של אלמנטים שבאים לידי ביטוי כאשר רוצים ליהנות מהנהיגה, ולהישאר בטוחים בתוך הרכב.

מיומנות מיוחדות מאחורי ההגה

קורס נהיגה מתקדמת למעשה מלמד את הנהגים מיומנויות מיוחדות הבאות לידי ביטוי במושב הנהג, בטחון בכביש, גם במהירות מהירה, שליטה ברכב בצורה אבסולוטית וכמובן, איך ליהנות מנהיגה. הנהגים לומדים להכיר את הרכב שלהם לעומק, ולדעת מה הן היכולות שלו כאשר הוא עולה על הכביש. בפועל, לומדים הנהגים מצבי נהיגה שונים וכיצד להתנהג בהם. הנהגים לומדים להתמודד עם מצבי חירום וטכניקות נהיגה מיוחדות. הם לומדים לשלוט ברכב בכל מצב, וזה כולל השפעת מהירות על מרחקי בלימה, ובלימה נכונה ביום יום והן במצבי חירום. בנוסף, אפשר גם ללמוד איך מתחמקים ממכשולים בכבישים, איך קוראים את הכביש בצורה נכונה, ואיך מתכננים את הנהיגה עוד לפני שמדליקים את הרכב. כאמור, המחיר של הקורס נע סביב כ-1,000 שקלים ליום אחד, לכמה שעות שמלאות בתוכן איכותי עבור חובבי הנהיגה.

הבנה נהגים ומרווח ביטחון

אחד האלמנטים החשובים ביותר בקורסים של נהיגה מתקדמת היא הבנה של התנהגות הנהגים האחרים על הכביש. הרי בסופו של דבר, אנחנו תלויים לא מעט ברכבים שסובבים אותנו, וכאשר נדע לקרוא מראש את המהלכים של הנהגים האחרים לצידנו, נוכל להימנע מתאונות וכמובן, לנסוע לצד אותם אנשים בביטחון רב יותר. אלמנטים כמו יצירת מרווח ביטחון וזיהוי התנהגות מוקדמת אלו דברים שבאים לידי ביטוי. בסופו של דבר, כולם רוצים ליהנות מהדרך שלהם על הכביש, גם כדי לשמור על המשפחה, וגם כדי ליהנות מהנהיגה, שכן כולנו נמצאים על הכביש הרבה מאוד זמן, בכל יום.

כמה עולה קורס נהיגה מתקדמת

נהנתם? שתפו עם החברים...

השאירו תגובה

אודות

ספארקו לוגו

ספארקו ישראל מתמחה בעולם הרכב והספורט המוטורי בישראל.
החברה הוקמה בשנת 1992 על ידי יובל מלמד – נהג מרוצים ותיק ומנוסה ביותר בתחרויות בארץ ובעולם ומנוהלת על ידו מאז.

“ספארקו ישראל הוקמה במטרה להנגיש את עולם הרכב בכלל והספורט המוטורי בפרט, לכל חובבי הרכב והאקסטרים בעזרת הידע והנסיון הייחודיים שצברתי במהלך השנים, כל זאת תוך שמירה על כללי בטיחות מירבית” יובל מלמד, בעלים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

וידיאו השבוע

הירשמו לעידכונים