קורס נהיגה מקצועית עם ספרקו

נהג מרוצים נוסע במסלול מרוצים

קורס נהיגה מקצועית עם ספרקו

חברת ספרקו גאה להוביל את הספורט המוטורי בישראל ולהציע מגוון אפשרויות וחוויות יוצאות דופן בנוף המקומי. אחת מהן היא קורס נהיגה מקצועית המועבר על ידי מיטב המומחים בתחום תוך התאמה מלאה לצרכים ולרצונות שלכם.

מדוע לקחת קורס נהיגה מקצועית?

אם אתם מתרגשים ממכוניות, פשוט אוהבים לנהוג או נדבקים לשידורי המרוצים ערוץ הספורט, שווה לשקול קורס נהיגה מתקדמת איתנו בספרקו. אנשים רבים מוצאים את עצמם נוהגים ברכבם הפרטי ומרגישים שהביצועים מבוזבזים, ושבתנאים אידיאלים היו מתבטאים גם כישורים אישיים מפתיעים בנהיגה. עוד רבים אחרים מנסים לדמיין את ההרגשה של נהיגה מקצוענית, את האדרנלין והריגוש, ושואלים את עצמם איך באמת מבצעים את התמרונים שנראים כה מורכבים. לצידם, יש גם אנשים ששמעו על התפתחותו של ענף הספורט המוטורי בארץ, המוצא ביטוי באתגרים, פרויקטים ומסלולים חדשים עם אלפי אוהדים מכל אזורי ישראל. מטבע הדברים, גם הם רוצים להצטרף לקהילה ולפתח את המיומנויות המיוחדות שלהם. לכל אלו ועוד רבים נוספים מעניק קורס נהיגה מקצועית מענה מצוין שפותח את הדלת לעולם מופלא ואף לדרך חיים חדשה.

 

גמישות והתאמה לצרכים שלכם

ראשית, חשוב לציין כי אנו גובים עבור קורס נהיגה מתקדמת מחיר נוח והוגן, כדי שכל אחד יוכל להרשות לעצמו להצטרף אל הספורט האהוב. בנוסף, אצלנו תוכלו לבחור מתוך מגוון אפשרויות של מסלולים וקורסים בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם, לרבות קורס נהיגה מקצועית, מרוצים, ספורטיבי, ועוד. אנו מבינים היטב שחלק מהמשתתפים בקורסים הם אנשים עובדים, לומדים, בעלי משפחות ומחויבויות שונות, ולכן עושים כל מאמץ על מנת להתגמש ולהתאים גם את זמני הקורסים עבורם. מעבר לכך, אם אתם עדיין מתלבטים תוכלו להצטרף אלינו לחוויית נהג מרוצים ליום אחד ולהרגיש את הדברים באופן ישיר וקרוב.

 

ללמוד עם מקצוענים אמיתיים

כבר יותר מ- 25 שנים חברת ספרקו עוסקת בענף הספורט המוטורי והרכב, ומתמחה במגוון תחומים כגון הפעלת בית ספר לראלי, הפקה של ימי מסלול ואירועים מוטוריים, ייבוא של רכבי מרוץ, ציוד ואבזור רכבי ראלי, הכשרת נהגים והנפקה של רישיונות נהיגה ספורטיביים. יובל מלמד, הבעלים והמנהל של חברת ספרקו, הוא נהג המרוצים הידוע בארץ שמאחוריו 30 שנים של תחרויות וזכיות בארץ ובעולם. לצידו פועלים בחברה המומחים המנוסים והטובים ביותר בישראל אשר מעניקים ליווי אישי וצמוד לכל משתתף בקורס.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת מקום בקורס נהיגה מקצועית פנו אל הצוות של ספרקו בטלפון 073-21-31-777. 

נהנתם? שתפו עם החברים...

השאירו תגובה

אודות

ספארקו לוגו

ספארקו ישראל מתמחה בעולם הרכב והספורט המוטורי בישראל.
החברה הוקמה בשנת 1992 על ידי יובל מלמד – נהג מרוצים ותיק ומנוסה ביותר בתחרויות בארץ ובעולם ומנוהלת על ידו מאז.

“ספארקו ישראל הוקמה במטרה להנגיש את עולם הרכב בכלל והספורט המוטורי בפרט, לכל חובבי הרכב והאקסטרים בעזרת הידע והנסיון הייחודיים שצברתי במהלך השנים, כל זאת תוך שמירה על כללי בטיחות מירבית” יובל מלמד, בעלים.

מאמרים אחרונים

עקבו אחרינו

וידיאו השבוע

הירשמו לעידכונים